به نام خدای زیبایی ها

وبلاگ رسمی علی و حسین علیایی

به نام خدای زیبایی ها

وبلاگ رسمی علی و حسین علیایی

سلام خوش اومدید امیدوارم از آهنگامون لذت ببرید

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ مادر با صدای علی علیایی

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ب.ظ

آهنگ بسیار زیبا و شندیدنی مادر رو از دست ندید 

 

باصدای : علی علیایی 

ترانه و ملودی : حسین علیایی 

تنظیم : اشکان چنگیزی 

 

برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید

 

متن آهنگ :

دلتنگ تو میشم، بیشتر از همیشم، 

همه زندگی دل من بودی و حالا نیستی پیشم

آهم شد پر سوز، میسوزم شب و روز 

آخه این دل من میگیره واسه ی تو بهونه هنوز 

دل من شب و روز، 

میمیره این دلم، آره میمیره این دلم 

همین آرامشی که دارم و از من میگیره این دلم 

مادر نگاه تو از این خونه صدای تو 

دیگه واسه همیشه رفته و خیلی خالی جای تو 

آره خالی جای تو 

تا همیشه ام از تو خجل 

که نکردی تو دستمو ول

میخونه دل واسه اونی که رفت 

واسه مادرم از ته دل 

 

تقدیم به همه مادرایی که دیگه بینمون نیستند مخصوصا مادر مهربون ما. 

 

نظرات  (۱)

خیلی زیباست حتما دانلود کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی